Sunday 2 October 2011

Aku Hanya Penumpang

In The Name Of Allah.

As Salam.

Dah lama tak update blog ni. Sebab tak da cerita baru. Cuti semester panjang sangat, so ada kat rumah ja. Tak pergi mana-mana pun. Just kerja kilang kat Penang.

Ni dah masuk school balik. Hah2!! So ada lar cerita.

Seorang kawan aku bawa kereta semester ni. Aku selalu tumpang diorang. And then satu hari aku ternampak reaksi diorang lain.

So, aku malas nak pergi sekali. Aku pergi jalan kaki and suruh diorang pergi dulu.



Aku tak kisah kalau diorang tak nak tumpangkan pun. Tulus daripada hati aku, aku memang tak kisah. Ni bukan sembunyi-sembunyi lagi eh.

Semalam aku tumpang diorang pergi satu tempat makan sebab my roommate nak belanja kami. Aku tak boleh nak buat muka ceria r sebab aku still fikir pasal reaksi diorang.

Sedih!!!

Sekarang aku seboleh mungkin sedang menghindari kereta diorang. Kenapa aku kata sebaik mungkin??? Sebab aku sendiri tak pasti kebarangkalian aku akan naik lagi. Aku tak boleh meramal masa depan.

Apa-apa pun, benda ni pun sebagai pengajaran kat aku juga. Mungkin pada masa mendatang. Aku ni pun kadang-kadang menyakitkan diri orang lain tanpa sedar. Biasalah manusia kan.

So, take this case sebagai pengajaran kepada anda semua yang membaca.

As Salam and terima kasih kerana sudi membaca.

No comments:

Post a Comment